Søk
Close this search box.

Hvorfor velge serviceavtale hos Port-Service Øst


Jevnlig vedlikehold av porter til en rimeligere pris

Vi kommer på fast service fra én til flere ganger i året, alt etter ditt behov. Med en skreddersydd serviceavtale passer vi på at portene dine får det de trenger for å yte så bra som mulig, så lenge som mulig. Med jevnlig sjekk har vi også oversikt over portens tilstand, som hjelper oss til å gi deg den beste servicen vi kan. Med serviceavtale hos oss vet du også alltid hva du betaler, og du får alltid rabatter på slitedeler.

Garantien og livssyklusen på porten forlenges

Uten jevnlig service vil en port trenge mer reparasjon, som vil føre til at man må bruke mer ressurser på porten for at den ikke skal gå ut av drift. Våre serviceteknikere er eksperter på vedlikehold av portløsninger, og ser tidlig tegn på slitasje, slik at portene kan vedlikeholdes fremfor at det går tid og at de må byttes ut. Ved å ha serviceavtale med Port-Service Øst unngår du ikke bare stopp, du forlenger livssyklusen på portene. I tillegg, med en serviceavtale hos oss utvides garantien på portene fra ett til tre år! Dette burde være et godt nok argument i seg selv til å velge serviceavtale.

Vi følger alltid opp

Vi sender alltid ut sjekklister etter utførte servicer. Her får du god oversikt over hva som er blitt utført, og om det eventuelt kreves større reparasjoner. Har serviceteknikeren mulighet, vil han også snakke med deg på stedet og informere om tilstanden til portene dine. Oppdager vi problemer med noen av portene dine under servicen, tar vi alltid kontakt og gir beskjed. Om ønskelig sender vi også tilbud på jobben som burde utføres.

Raskt, fleksibelt og pålitelig oppmøte

Med en serviceavtale velger du en fast tid på året du ønsker vi skal møte opp. Men dersom det passer dårlig at vi møter opp etter avtalt tid, er det aldri noe problem å flytte datoen for service. Vi kommer når det passer for deg.

Noen ganger skjer det også ting man ikke kan forutse. Dersom det skulle oppstå et problem med en port, rampe eller annet viktig utstyr, møter vi alltid opp på kort varsel. Vi har også et stort antall slitedeler på lager, som gjør det enkelt å fikse problemet med en gang. I tillegg blir våre serviceavtalekunder alltid prioritert ved utrykning.

Vi utfører service og reparasjon på nesten alle typer porter

Våre reparatører besitter kompetanse til å utføre service på de fleste porter, ramper og annet viktig utstyr, uavhengig av leverandør. Dette vil si at vi ikke bare kan utføre service og reparasjon på våre egne produkter, men også produkter levert av andre.

Din lokale leverandør

Hver eneste kunde betyr mye for oss. Som din lokale leverandør av service og reparasjon, er det viktig at vi gir deg den beste servicen vi kan, hele veien. I tillegg er vi godt kjent i området, og kan møte opp på kort tid om du skulle trenge det. Vi har dyktige reparatører som bryr seg om nærmiljøet vårt.

Kontakt oss i dag for mer informasjon, eller et uforpliktende tilbud på en serviceavtale!


Relaterte artikler

Ny garasjeport? Dette bør du tenke på

Enten du skal bygge ny garasje eller pusse opp din gamle, er det et par ting det er lurt å tenke på før innkjøp av ny garasjeport. I denne artikkelen minner vi deg på hvilke ting det er smart å ta i betraktning.

Hvordan frikoble garasjeporten

Ved strømbrudd eller motorfeil er frikobling viktig for å kunne åpne garasjeporten. Heldigvis er dette veldig lettvint med våre motorer fra Novoferm.

Denne nettsiden bruker cookies

Cookies hjelper oss med å forbere nettstedet vårt ved å samle inn og rapportere informasjon om bruken av den.